åååå jag har suttit länge och önskat att starta en musik grupp med andlig inriktninggud vad skoj vad kul det skulle varavi kunde kanalisera ner några sånger ,vi kunde spela och ha kul vi kunde spela på olika alternativa utställningar vi kunde ha konsärer vi kunde vara med på olika festivalerå vad underbartjag har ju gjort många låtar redan och lagt upp på youtubealltså det spelar ingen roll om det är männ eller kvinnor .. eller vilka musik instrument,, vi kunde samlas spela och ha skoj vi kunde göra i am låtar vi kunde göra låtar om änglar vi kunde göra låtar om ashtar vi kunde ja vi skulle kunna spela och göra låtar om alltså jag ber universum att vägleda mej till persioner som vill starta ett sådant band jag ber till änglarna att föra oss tillsammansdet första jag ska göra nästa månad när jag får lön det är att köpa en gitarr åååå jag vill gjärna ha en vitåå vad underbart det skulle varaså om det är någon som ser denna blogg post och har länge gått och funderat på att starta ett band eller vara med i ett band så skulle vi kunna skapa ett band tillsammansalltså någon kanske spelade fiol när de var yngre eller munspel ja vad som hällst ju fler ju roligare skulle det vara...spelar igentligen ingen roll vilka instrument vi andvänder skulle gå med kastrull lock åxå skrattar härligtså om du vill starta en grupp ja hör av dejjag bor i fagersta så runt omkring fagersta ner till stockholm omkring där
E-mail me when people leave their comments –

You need to be a member of Ashtar Command - Spiritual Community to add comments!

Join Ashtar Command - Spiritual Community

Comments

This reply was deleted.

Blog Topics by Tags

  • - (955)

Monthly Archives

Latest Activity

Justin89636 left a comment on Comment Wall
"The Council of Nine would be cool to be a part of, but the S&E teams I believe do the most travelling so the Council of Nine thing would come later on for me unless of course I could do both. I really want to travel and see whats out there. So many…"
55 minutes ago
Drekx Omega left a comment on Comment Wall
"Oh and another point I would like to make, about the importance of sticking to the agreed societal lifespan, is that it's a contract, of sorts, with not only your star nation and clan, but also the solar logos and if, for example, you wanted to…"
1 hour ago
Justin89636 left a comment on Comment Wall
"Yes full consciousness is amazing. No sickness or disease also when your a fully conscious being."
1 hour ago
Drekx Omega left a comment on Comment Wall
"Well, the Federation have always encouraged that member star nations agreed their prime collective life durations and stick to them....Of course, there will always be individual renegades, who will want to live longer, but truly, some may and will…"
1 hour ago
Justin89636 left a comment on Comment Wall
"3000 is definitely good enough though some people will probably be like nope I wanna live forever lol."
1 hour ago
Drekx Omega left a comment on Comment Wall
"Yes, it was agreed to be the Solarian 3000 years, standard, after much debate in Shamballa...There was talk of making it 3,600 years, as we have largely accepted the Anunnaki base-60 numeral system, known as sexagesimal......Even now we have 60…"
1 hour ago
Justin89636 left a comment on Comment Wall
"Thanks for those answers friend. Speaking of lifespans I remember reading on here not to long ago future Solarian lifespans will be 3000 years. Now thats a long time. That would be fun to be apart of."
1 hour ago
Drekx Omega left a comment on Comment Wall
"As you know, the spiritual and formless self is totally immortal and seeks to express through a suitable light quotient form and can, when adhering to spiritual laws, live a variety of differing lives, with a variety of missions and explorations…"
1 hour ago
More…