In het kader van de UFO Bewustwording en in verband met mijn onderzoek naar de mening van Nederland omtrent UFO's heb ik een Poll in het leven geroepen. Jouw mening wordt door mij erg gewaardeerd.

Het is volledig anoniem, tenzij je onderaan de pagina een reactie nalaat met je naam ;-)

De link naar de Poll: http://www.DE-NIEUWE-UFO-PEILING.TK

Alvast heel erg bedankt!!

 

Harte groet,

Strijder

You need to be a member of Ashtar Command - Spiritual Community to add comments!

Join Ashtar Command - Spiritual Community

Email me when people reply –

Replies

  • Hallo Strijder, als ik de link aan klik krijg ik het volgende te zien:

     

    De webpagina kan niet worden weergegeven

  • Ha die Strijder,

     

    Schandalig, ik had voor het laatst ingelogd in 2009, maar er is ook zoveel gebeurd in dat jaar en de jaren daarna, zal ik je niet mee vermoeien, via Drome heb ik hier weer eens ingelogd.

     

    Heb nu een eigen website in Nederland, die best heel lekker loopt met veel oud niburianen, de positieve dan (lol)

     

    Google maar op Time for Change....

     

    Liefs, Yvonne (mijn eigen naam).

This reply was deleted.

Recent Activity

In Betwena posted a discussion in Dutch Ashtar commanders
300 jaar strijd om het geldsysteem …
Jun 19, 2014
Vonnie replied to Strijder's discussion UFO Peiling Nederland - Jouw Mening Wordt Erg Gewaardeerd!! in Dutch Ashtar commanders
"Hallo Strijder, als ik de link aan klik krijg ik het volgende te zien:
 
De webpagina kan niet…"
Oct 10, 2012
Vonnie replied to Strijder's discussion UFO Peiling Nederland - Jouw Mening Wordt Erg Gewaardeerd!! in Dutch Ashtar commanders
"Ha die Strijder,
 
Schandalig, ik had voor het laatst ingelogd in 2009, maar er is ook zoveel…"
Jul 19, 2012
Drome posted a discussion in Dutch Ashtar commanders
Lieve mensen, Jullie hebben eerder deelgenomen aan een jongerendag of middag. Daar kwam de wens…
Jul 14, 2012
Drome posted a discussion in Dutch Ashtar commanders
I AM PRESENCE – GROUP I AM PRESENCEBIJEENKOMST MEDITATIE IN DE NATUUREN IN CENTRUM LICHT &…
Jul 14, 2012
Drome posted a discussion in Dutch Ashtar commanders
 I AM PRESENCE – GROUP I AM PRESENCEBIJEENKOMST MEDITATIE IN DE NATUUR BERGEN AAN ZEEEN IN CENTRUM…
Jul 14, 2012
Earthanimal replied to Earthanimal's discussion Goed nieuws + hulp voor Nederland!!! in Dutch Ashtar commanders
"Aaah! Super!
Thanks, mate!  Ga ik werk van maken om er foto's van op te zoeken online!  Momenteel…"
Dec 31, 2011
Drome replied to Earthanimal's discussion Goed nieuws + hulp voor Nederland!!! in Dutch Ashtar commanders
"This will also be helpfull
Geomancy Energy Distribution"
Dec 29, 2011
More…